محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 741

کارآفرینی با درآمدهای میلیاردی


ایجاد کسب و کار شخصی با درآمدهای میلیاردی

      ایجاد کسب و کار شخصی در نظر بسیاری از مردم پر ریسک، سخت و پیچیده می باشد، به همین دلیل قریب به اتفاق مردم بدنبال کارهای اداری کم ریسک هستند تا به عبارتی آب باریکه ای برای خود دست و پا کنند و سالهای سال با سختی و درآمد اندک زندگی کنند. ما در این پکیج ( کارآفرینی با درآمدهای میلیاردی ) در ابتدا قصد داریم که انگیزه و اعتماد به نفس شما را برای استقلال مالی بالا برده و اصول ایجاد یک کسب و کار موفق با درآمد میلیاردی را آموزش دهیم.

      پس از آماده شده ذهن شما جهت استقلال مالی شما با 100 ایده بسیار کاربردی و عالی در این پکیج آشنا خواهید شد که هر کدام از آنها بر طبق علایق و سلایق شما قابل اجرا بوده و می تواند درآمدهای میلیونی و میلیاردی و بطور مدام العمر برای شما به همرا داشته باشد. شاید این سئوال پیش آید که بعضی از این ایده ها قبلا اجرا شده اند و ممکن است سود آور نباشند. ولی به فرض اینکه ایده ای قبلا اجرا شده دلیل بر سود آور نبودن آن توسط شما نمی باشد. زیرا با تغییراتی هر چند کوچک ولی سازنده میتوان همان ایده را پولساز تر از اجرای قبلی ایجاد نمود.

     بسیاری از ایده های کارآفرینی میلیاردی مطرح شده در این پکیج حتی بدون سرمایه یا با حداقل سرمایه قابل اجراست که این پکیج را از بسیاری از دوره های آموزشی موجود در بازار مستثنی نموده است و بزرگترین مزیت رقابتی این مجموعه آموزشی می باشد.

     روش مطالعه و اجرا : شما در ابتدا باید کل پکیج آموزشی را مطالعه نموده و یاداشت برداری کنید و پس از پایان آن با توجه به شرایط مالی، کاری و موقعیت مکانی و زمانی خود یک یا نهایتا دو ایده را انتخاب و اجرا کنید. هرگز بیش از دو ایده را در آن واحد انجام ندهید. زیرا زمان و منابع لازم برای اجرای همزمان بیش از دو ایده مقدور نمی باشد و باعث شکست و سرخوردگی می گردد. 

      ایجاد کسب و کار و موفقیت در آن فقط با اراده و پشتکار شما میسر می گردد. فراموش نکنید که برای کارآفرین شدن هیچ معحزه ای در کار نیست. شما اگر موارد مطرح شده در پکیج را دقیق مطالعه کرده و بدون عجله بکار ببندید قطعا یک کارآفرین موفق خواهید شد و از نظر مالی به اسقلال خواهید رسید. 

     این پکیج استثنایی که شما در حال مطالعه آن هستید حاصل تلاش یک تیم موفق با نام تیم قانون 80/20 می باشد. قانون هشتاد بیست می گوید 80 درصد مشکلات شما از 20 درصد عوامل ایجاد می شود. یا به عبارتی 80 درصد تصادفات را 20 درصد رانندگان ایجاد میکنند. این قانون به تفصیل در دوره شرح داده شده است.

اینجانب محمد اویسی آماده هر گونه پاسخ به سئوالات شما دوستداران کارآفرینی می باشم.

با سپاس فراوان


مبلغ قابل پرداخت 258,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 280

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما