محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 742

چگونه هیپنوتیزور حرفه ای شویم


چگونه هیپنوتیزور حرفه ای شویم

        این محصولی که در اختیار شما قرار دارد به جرات میتوان گفت که قویترین، علمی و عملی ترین کتاب استاد شدن در هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم در ایران می باشد. شما با مطالعه این کتاب و اجرای دقیق دستورات آن به یک استاد مسلم هیپنوتیزم تبدیل خواهید شد. به نحویکه میتوانید در جهت کمک به دیگران و بخصوص به خودتان گامهای موثری بردارید.

        در این کتاب اثری از علوم غریبه و ماورائ الطبیعه و جادوگری وجود ندارد. بلکه هر آنچه که گفته شده همان چیزی است که در دانشگاه های بزرگ دنیا برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و علوم تجارت و بازرگانی و علوم موفقیت آموزش داده می شود.

با فراگیری علوم هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزم شما می توانید مسیر موفقیت در زندگی خودتان و اطرافیان خود را تسهیل نموده و سرعت موفقیت را چندین برابر کنید.

        هر آنچه که یک فرد برای استاد شدن در هیپنوتیزم وخود هیپنوتیزم به آن نیاز داشته باشد در این کتاب وجود دارد. در واقع این کتاب حاصل 35 سال تحقیق، مطالعه، آموزش و تدریس این علم شگفت انگیز اینجانب می باشد.

       اگر می خواهید سلامتی، کسب ثروت، آرامش درونی، تاثیر گذاری از دور، کسب موفقیت، افزایش حافظه و .... را برای خود و اطرافیان خود به ارمغان بیاورید این کتاب بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

موفق و پیروز باشید

محمد اویسی


مبلغ قابل پرداخت 64,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 114

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما